vrijdag 31 oktober 2014

Kleurige rondjes...

Met dit herfstige weer ga je toch wat meer naar kleur verlangen hé...

Ik zocht een mandje vol heerlijke kleurtjes op...

Nestelde me lekker op de bank...en haakte rondjes
heel veel rondjes...

12 stokjes in een Magische Ring
2 stokjes en 1 losse op elk stokje
3 stokjes op de losse
Hecht het draad netjes af

Ik vulde ze op met fiber en een paar belletjes :o)


Gezellig toch?!

Deze hartjes haakte ik al een tijdje geleden...ook zo leuk!

De strikjes uit het boek Haken en Kleur Feest! zijn ook super!


Fijn weekend allemaal!!!
X Dinaz ♥

11 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig haaksel allemaal Dinaz.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vrolijke boel daar bij jou.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezelligheid. Leuk hoor die rondjes! lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier schijnt al de hele middag de zon, maar bij jou nu zeker ook met al die vrolijke kleurtjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Las dat jij ook een 30+ er bent geworden afgelopen maand! Ach... het leven begint pas bij 30 ;)
    Je hebt lekker veel wol gekregen, altijd leuk!!
    Wat heb je mooie dingen gemaakt!! Ik vind die bollen zo leuk! Staan ook in het boek 'kleurrijke cadeautjes haken' (kreeftsteek tashangers heten ze). En je hebt er zoveel gehaakt, productief hoor! Ga je ze in de kerstboom hangen..?

    Groetjes! Miriam
    www.tbezigebijtje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een kleurrijk geheel :)

    Fijn weekend! Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, van alleen de foto's wordt ik al vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijk geheel! Ik ben benieuwd waar je de leuke rondjes voor gaat gebruiken. Ik krijg er zelf zin van om rondjes te gaan haken. :-)
    Groetjes, Daphne
    www.haak-en-maak.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen