maandag 6 oktober 2014

Dertig-plus...

Het waren drukke rommelige dagen...maar heerlijk!!!
Vorige week vierde ik mijn 31ste verjaardag!
ja ja...officieel 30-plus
Ik ben echt flink verwend!!!

Met heel veel prachtige bloemen, veel chocolade, mega veel haakkatoen en acryl garen!!
Het was een top dag.
Een berg wol :o)
Die mega-bollen zijn cool!!!

Fijn gezicht hé

en nog meer wolletjes :o)

En deze dan!!! Gewoon mijn eigen Dina-wol!!
Bij de Wibra...echt grappig!!!

Verder probeerde ik kabels te haken:
Als je de steek te pakken hebt...best leuk om te doen!

Ik haakte nog meer hoor...volgend blog berichtje weer!

Dinaz ♥

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een mooie kleurtjes, ik ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken. En wat leuk, kabels haken, dat heb ik nog nooit gezien, wat een grappig effect. Fijne dag,

    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je verjaardag !
    Wat een heerlijke berg wolletjes!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een leuke wolletjes allemaal, vooral ook die met je naam!
    Ben benieuwd wat je er van gaat maken.

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh gave spulletjes!! Je gehaakte kabel ziet er goed uit!

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn wel heel veel leuke bolletjes, leuk die verwennerij :) Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd! Wat ben jij super verwend.
    De gehaakte kabel vind ik gaaf, ik ben benieuwd hoe je die maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook namens mij nog van harte gefeliciteerd. Geniet van al je gekregen bollen wol/katoen. Van zo'n grote berg wordt ik enigszins hebberig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Heerlijk al die bollen! Ik vind die kabel echt leuk, ook maar eens proberen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen