zaterdag 20 oktober 2012

Vlinder-project update #3

Ik heb inmiddels 716 blokjes gehaakt!
Nog 532 blokjes...dan kan ik hem in elkaar gaan zetten!!! :o)
(Lees hier hoe het begon)

Tussendoor ben ik begonnen met het wegwerken van de losse draadjes...
Dit bergje is afgewerkt...
Deze berg moet nog...(ps: zie je ons nieuwe vloerkleed...lekker warm!)

Er is één probleem...ik heb nog twee bollen groene wol nodig....nergens te vinden!
Dus...heb jij toevallig nog 2 (of 1,5) bollen Soft Baby wol van de Zeeman( €0,79) liggen?
Ik neem ze graag van je over!!!
Wil ze ook wel ruilen voor iets anders leuks...:o)
Inmiddels is Jojo zo lief geweest om mij twee bollen wol toe te willen sturen!!! Ben zo blij!!!

Fijn weekend! Dinaz ♥

14 opmerkingen:

  1. Ik heb net even je eerste berichtje gelezen over dit immens grote project. Ik kan niet anders zeggen dan WOW! Ik heb helaas geen wol voor je anders had je het mogen hebben. Ik ben zeer benieuwd hoe het eindresultaat wordt. Een heel fijn weekend, Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dinaz wat een project zeg. Wordt wel heel mooi allleen al die draadjes instoppen dat is nog een werk zeg (en aan dat werk heb ik een hele grtoe hekel).
    Het groene garen is dat kleurnummer 50? Als dat zo is heb ik voor je één nieuw bolletje liggen en één waar een beetje van gebruikt is. Dus is het de goede kleur laat het even weten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jee...dat is snel! Ik heb een berichtje bij je geplaatst!!!
      Wat gaaf! Super bedankt alvast! x Dinaz ♥

      Verwijderen
    2. Fijn toch een ander kunnen helpen. Ik stuur ze naar je toe. Wordt wel maandag denk ik dat ze op de post gaan.

      Verwijderen
  3. Poeh,,, bijna 2000 vierkantjes haken!!! Dat is me nogal een klus. Ik vind het idee wel heel erg leuk en wat zal het prachtig zijn als het af is. Zal nog wel even duren.

    fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Petje af! Mocht je nog tekort komen..geef je dan een seintje? Heb denk ik ook nog wat restjes liggen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een groot project !!! Het zal wel super mooi zijn als het af is, ben al benieuwd ! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. joh, wat een megaklus!!, hoeveel haak je er dan per dag?
    ziet er nu al heeel mooi uit al die kleuren :)

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is veel werk...daarom noem ik het ook maar een jaarproject :o)
      Soms haak ik een paar dagen helemaal niks en de andere dagen haak ik 10 tot soms zo 40 per dag.
      Vaak als we onderweg zijn naar een verre klus :o)

      Verwijderen
  7. Wow, wat een boel al. Daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen. Mijn granny square wordt maar niet groter. Het eindresultaat is straks vast fantastisch.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dradjes wegwerken vind ik altijd het vervelendste klusje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een werk seg! Maar je gaat goed! Dat gaat ongetwijfeld een schitterend resultaat geven!
    En de glimp van jullie nieuwe vloerkleed ziet er heel gezellig en (voetjes)verwarmend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een mega karwei zeg! Knap hoor! Ben zo benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje, ik vroeg me laatst al even af hoever je was en ik krijg steeds meer bewondering voor je hoor...wat een megaklus, bij mij hadden die vierkantjes al 'vierkant' in een hoek gelegen denk ik!! Nu volhouden hé!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen