maandag 1 oktober 2012

Uitslag Give Away & Flink verwend!!!

Wie is de winnaar van mijn GiveAway???
Eerst alle namen op (gerecycled pak)papier
Melanie de Notaris doet haar ding:
Even grabbelen...

Één loodje trekken...

En de winnaar is:
 HS van Prutzels!!! Gefeliciteerd!!!!
Mail je me even voor je adres? mamadina@hotmail.com


Verder ben ik gisteren echt flink verwend!!!!
Van Melanie een prachtig boeket!!! Heeft ze zelf samen gesteld!!! (en zelf betaald stiekem :o)

Heel veel cadeaus
De lekkerste chocolade, parfum, mascara, taartdecoratie tijdschrift, vlinders
 Katoen, Hollands Genoegen likeur, sleutelhangers, de Flow, MollyMakes, Haaktijdschrift
én het boek Granny Squares haken!!! Zo blij!!!

Het was een echte verjaardag!!!
Mede door jullie lieve reacties en felicitaties!!!!
Thanx!!!

X Dinaz ♥


7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het winnen van de give away Hs :) en oh zo leuk zo veel cadeautjes voor je verjaardag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh super al die cadeautjes, kan je nog dagen van nagenieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hé wat een verwenneritus, leuke kadootjes allemaal hoor!! H.S. Gefeliciteerd met het winnen van deze leuke Give away en Dinaz bedankt voor het organiseren!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OW wow..ik zie dat je mij bedoelt...wow!!!!!!!!!!!
    Maar natuurlijk ga ik je mijn adres mailen!

    Je bent overigens flink verwend..jij kan nog wel even doorhaken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a great pile of presents!
    Thanks for the lovely giveaway and congratulations to HS!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je op een leuke manier verwend ik zie allemaal dingen waar ik ook héél blij van zou worden.
    En ik feliciteer HS met het winnen van de mooie prijs!
    Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen