woensdag 3 oktober 2012

Post!!!

Met een zachte plof viel er een prachtige envelop op de mat
Wauw...ik kreeg hem van Snijboon...ik won een troostprijsje bij haar GiveAway
Ze maakte het heel spannend...
En moet je kijken....noem je dit een troostprijsje???
Lieve knoopjes en bedeltjes
 (en een leuk 'visite'kaartje)
Twee zakjes met zaadjes van de Vingerhoedskruid en Bekermalva
(uit eigen tuin vermoed ik...super)
Mooie enveloppen, een handgeknoopte boekenlegger en een gelamineerd gedroogd bloempje!!!
Zo gaaf!!!
Heel erg bedankt Riri, echt top!!!
X Dinaz ♥


9 opmerkingen:

  1. gezellig én hartverwarmend, zo verwend worden door een blogmaatje! Heerlijk! Geniet maar van alle mooie dingen.

    Nog een fijn dagje, daar in het prachtige Friesland!!! (en bedankt voor jouw lieve reactie op mijn blog ;-))
    groetjes
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk om wat te winnen. Ik won van de week voor de eerste keer en was super verrast. Geniet er van! Leuk dat je overigens ook volger bent geworden op mijn blog.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O leuk hé! Ik kan hetzelfde blogje plaatsen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm... da's zeker niet slecht voor een "troost"prijsje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha! Susan dacht ook aan een boekenlegger! Had er even uitleg bij moeten doen...: "Dit geluksarmbandje knoopte ik met vriendinnetjes, 15 jaar geleden, met als doel ze op de plaatselijke rommelmarkt te verkopen, maar zoals je ziet is dát nooit gebeurd" :-) Veel plezier ermee! Groetjes Riri / Snijboon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh...oeps! Ik vond het juist zo leuk...dit geluksarmbandje omgetoverd tot boekenlegger....haha. :o)

      Nogmaals bedankt!!! X Dinaz ♥

      Verwijderen
  6. Jee...wat een verwennerij, nou dat noem ik ook geen troostprijsje meer hoor..LOL...bofkont!! Geniet er lekker van!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen