woensdag 5 maart 2014

De tuin...

Wij verhuisden dus begin januari...
De tuin zou een mooi project worden voor het voorjaar...
...en tja...
...met deze heerlijke dagen kon het dus niet anders

En dus ben ik zondag begonnen met het terras:
Hij was flink verzakt...dus alle tegels eruit!

Appeltje eitje...zo gedaan! 
Alle goede tegels netjes opgestapeld :o)

Het terras mocht wel iets groter...dus twee tegels breed extra uitgestoken...
Pfff...dat voel je wel in je rug...

Tijd voor ophoging...
En zo kwam er gisteren een grote kar met zand.
Met z'n drieën ook zo geklaard...

En toen kwam de grootste rotklus...egaliseren...tjonge jonge...wat een klus.
Echt niet mijn ding...pfff...gelukkig hielp Martijn...ik was er al snel klaar mee.
Maar het is gelukt...alle goede tegels liggen er netjes in...later deze week nog wat extra tegels erbij halen

En voila, wij zitten goed deze zomer!!!
Dan de rest van de tuin nog...

Fijne zonnige dag!!!


Dinaz ♥

8 opmerkingen:

  1. Ik heb hier nog wel een stapeltje staan! Beetje ver weg alleen, denk ik.. Straks kun je er vast heerlijk zitten!!!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een klus! Je hebt het netjes geklaard, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een hoop werk verzet! Nu maar genieten van je terras en het voorjaarszonnetje, dat heb je wel verdiend!
    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pffff..pittig klusje stratenmaker Dina! Goed werk hoor, knap!! Fijn week-end Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pittig klusje, maar staks helemaal klaar voor het voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oef... de rug heeft het zwaar te verduren met deze klus. Zal straks best heel mooi zijn !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow! dat was zeker wel een flinke klus!!
    Een jaar geleden heb ik mijn terras ook wat groter gemaakt maar ik kon toen niet meer dezelfde tegel krijgen. Uiteindelijk heb ik een vergelijkbare tegel gevonden en heb ze toen om en om erin gelegd. misschien een ideetje voor jou??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow! dat was zeker wel een flinke klus!!
    Een jaar geleden heb ik mijn terras ook wat groter gemaakt maar ik kon toen niet meer dezelfde tegel krijgen. Uiteindelijk heb ik een vergelijkbare tegel gevonden en heb ze toen om en om erin gelegd. misschien een ideetje voor jou??

    BeantwoordenVerwijderen