woensdag 26 februari 2014

Vakantie! dag 3...

Tjonge...en toen zaten we alweer op dag 3...en dus op de helft van de vakantie.
Wij moeten gewoon werken...dus dit was ons laatste dagje rustig aan.

Vanmorgen nog wat dingen geregeld voor de zaak...dus vanmiddag even tijd voor mezelf.
Ik ging de 'stad' even in :o)

Kocht bij de Zeeman nog een paar bollen soft acryl in die leuke kleur groen & geel
En bij de Boekenvoordeel hadden ze alle garens 2e bol halve prijs.
Ik kocht de laatste twee witte garens...voor mijn low-budget-deken.
Niet meer?? nee, want tja...eigenlijk heb ik genoeg andere kleurtjes. Goed hé!?!
:o)

Toen ik terug kwam bij mijn auto stond er een grote vrachtwagen achter te lossen...
Zucht...ik kon geen kant op

Nou ja...dan toch nog maar even naar dat handwerkzaakje!
Ik trakteerde mezelf (eindelijk) op zo'n clover haaknaald!!

Lekker hoor...zo'n middagje voor jezelf!!!

Ik had zelfs nog even tijd om aan mijn CAL-deken te haken

Fijne avond! X Dinaz ♥


4 opmerkingen:

  1. geweldig van je dat het maar bij zo weinig bolletjes hebt gelaten!!!! ahhaaha
    want als we echt ons zin deden.. zouden we alles meenemen wat los en vast zat!
    veel succes met de nieuwe clovernaald , die zal wel heerlijk snel haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom moeten je vrije dagen en je vrije tijd toch altijd zo ontzettend snel omvlliegen??!?!?Geniet van je Clovernaald,ik heb de Amour en het is een fantastisch merk,haakt heerlijk weg....


    grtzzzz
    Angeline

    p.s; je deken wordt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie deken wordt. Echt lieve kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig, elke dag van de vakantie een blog! Mooie kleuren gebruik je voor je CAL deken!
    Groetjes Marijtje

    BeantwoordenVerwijderen