donderdag 20 december 2012

Post!

Jaaaa...vandaag viel er post op de mat!
Naast de kerstkaarten een extra grote envelop...
 
Het pakketje van Annemarie wat ik won bij Annemarie!
 
Ik won het patroon van Sam de Notenkraker, een DIY voor Labels en een lief kerstkaartje
 
Met een lief woordje van Annemarie.
 
Echt héél erg bedankt!!!
 
Zodra de drukke feestdagen voorbij zijn zal ik er aan beginnen!
Ik hou jullie op de hoogte :o)
 
Groetjes Dinaz ♥
 
(morgen is het de 21e...end of the world?...neehhh...Winterwende!
Kortste dag van het jaar...vanaf morgen gaan de dagen weer lengen:o)
Lente here we come...!!!


2 opmerkingen:

  1. Leuke post voor je!
    En ik ben zo blij dat je me er aan herinnert dat de dagen morgen weer gaan lengen, daar kijk ik zooooo naar uit! Winterwende is trouwens een mooi woord, ik had het nog nooit eerder gehoord, maar zet het met stip in mijn woordenboek: op naar die lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. valt allemaal wel mee we zijn er gelukkig nog kunnen we gewoon door bloggen, ha ha gefeliciteerd met je prijs!!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen