zaterdag 15 december 2012

Dinaz tip...

Weer een leuke vondst:
Een mooi groot haakboek bij de Action € 3,99

Leuke projecten...
Leuke patronen...
...met duidelijke beschrijving!

Ben er zelf heel blij mee!

Even onder ons...Hebben jullie dat ook...?
Loop je door de Action met allemaal prijzen van nul-komma-nogwat
Zie je dan in eens iets voor 4,- en dan denk je...poeh...best duur...haha.
Kost natuurlijk nog geen drol...maar voor het idee lijkt het in eens heel veel...:o)

Fijn weekend!!!
Dinaz ♥

12 opmerkingen:

  1. Leuke tip, zal volgende week even kijken is er nu zo druk,lijkt me een leuk boekje

    groetjes mingle mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh nee hè, de Action heeft teveel leuks, worden we toch nog arm van;-) Mooi boek lijkt me. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk boek. De action hier in Enschede is zo rommelig en druk en altijd uitverkocht dat ik er niet graag kom. Wat wel weer jammer is want het is een leuke winkel om leuke spullen te kopen voor weinig. Als ik ga dan meestal op maandag lekker rustig.... :-)

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tip.... En ja dat gevoel herken ik haha. Krent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk boek hé ik heb het ook. Zag laats hetzelfde boekmergens maar dan twee keer zo duur of zo. Dan ben ik weer blij met mijn koopje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha...ja héél herkenbaar!! Het is inderdaad belachelijk hoe je in zo'n winkel dan ineens je grenzen gaat verleggen:-)) Ziet er wel tof uit dat boek, wordt van de week weer een ritje Action denk ik...leuk voor onder de kerstboom! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgende week even kijken bij de Action hier. Dat haken begint me ook steeds meer te trekken door al het leuks wat ik hier zie. En ja......4 euro bij de action......dan moet ik het écht nodig hebben hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha, heel herkenbaar. Ik ben ook zo'n type van "zitten op de centen, maar strooien met flappen" ;-)
    Fijne zondag ! Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik heb hem ook gekregen van vriendlief!!! Heel handig en zeker niet duur. Heerlijk om door heen te bladeren en inspiratie op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh bij ons hadden ze die niet, spijtig.
    Bij ons lag er wel een boek over breien met leuke projecten voor dezelfde prijs en kon hem toch ook niet laten liggen ;-)
    Het is zo'n leuke winkel en ik kom daar altijd wel met iets buiten haha :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het boek is mooi. Ik had het ook al gekocht een tijdje geleden. Bij de Wibra hebben ze hetzelfde boek in een gebonden versie voor 1 euro meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaah ik heb hem ook,alleen dan de Wibra versie met harde kaft!

    BeantwoordenVerwijderen