vrijdag 30 november 2012

Vlindermuurtje...

Zoals jullie inmiddels wel weten...ik heb iets met vlinders.
Overal in huis kom je ze wel tegen.
Maar vooral in het halletje bij de achterdeur:
 Er hangt vanalles...
oude oorbellen, broches, hangers, speldjes, applicaties, gehaakte, cloisonné, aardewerk.....

In de bak met rommeltjes waar ik begin deze week mee bezig was zaten ook nog de letters 'D'
...een speld en een hangertje...die mochten er ook bij :o)

Langzaam wordt het muurtje steeds voller....wie weet wordt de grote hal ook wel zo???
Straks de 9e petit fourtje van Grietje...ik heb er zin in!!!

Succes iedereen met de laatste dagen Sinterklaas-stress....
Dinaz ♥

8 opmerkingen:

  1. valt helemaal niet op van die vlinders, ha ha:-D
    ziet er leuk uit, wat weer een leuke petit fourvoor de volgende week we kunnen weer aan de slag

    fijn weekend mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze ook leuk vlinders vooral de echte,, daar kan ik echt van genieten. Ik heb een Vlinderstruik en daar zitten ze regelmatig.Maar je vlinder muurtje doet er niet voor onder hoor!!!! leuk z'n verzameling.,

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WoW! en nee..ik wist het nog niet dat je iets met vlinders hebt;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vlinders, ik vind het zomers ook prachtig als ze door de tuin vliegen. Je bent dan zeker vast wel eens bij de Orchideeënhoeve met vlindertuin geweest in Luttelgeest. Vlak in de buurt, toch? ;-)
    Een heel fijn weekend, lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad dicht in de buurt.
      Is prachtig daar...hele mooie vlinders!!! Op aandringen van Melanie gaan we er binnenkort weer een keer heen want ze hebben nu (schijnt) ook een vogeltuin....ook mooi!

      Verwijderen
    2. De vogeltuin heb ik ook nog niet gezien, maar ik vind het heerlijk om daar heen te gaan. Ik vind orchideeën erg mooi.

      Verwijderen
  5. Vlinders zijn ook gewoon de mooiste insekten die er zijn toch?!?!?

    BeantwoordenVerwijderen