vrijdag 26 oktober 2012

Wat ik maakte...

Ik borduurde een geboorte tegel voor mijn lieve neefje:
Little sheep first name sampler van dmc BK854 
 
Ik bestelde hem bij een handwerkzaak hier in de buurt...na 6! weken had ik nog geen bericht gehad. Bleek hij niet meer leverbaar....dus bestelde ik hem via internet. Volgende dag lag hij op de mat.
Maar ja...nu had ik niet zoveel tijd meer...mijn zwager was afgelopen woensdag jarig en ik wilde hem graag dan aan hem geven... Dus borduurde ik als een gek afgelopen week :o)
 
En voor m'n schoonzusje borduurde ik ook een werkje:
Met een gedichtje wat ze jaren geleden schreef
 
Ze waren er heel blij mee...gelukkig maar!!!
 
Nu heb ik weer wat tijd om te haken...:o)
 
Fijn weekend! Dinaz ♥
 
 


9 opmerkingen:

  1. Dat is mooi geworden. Logisch dat ze daar blij mee zijn. Het gedichtje is trouwens ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, die borduurwerkjes. Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig zeg...dat zijn hele mooie geboortekadootjes!! Fijn week-end! grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. even wat anders, ziet er prachtig uit :)groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat prachtig, door word je helemaal warm van, wat zal ze blij zijn! (en leuk om de naam Lennard te zien staan, zo heet mijn jongste zoon)groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zullen ze blij zijn ipv zal ze(niet alleen moeder!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik kan me voorstellen dat ze er blij mee waren! Wat heb je dat mooi gemaakt! En de kleurtjes zijn ook al zo lief.
    Een supermooi cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen