zondag 14 oktober 2012

Onze winkel...#4

Ik zal elke maand een serie foto's van onze winkel plaatsen.
De circulatie van de spullen gaan soms zo snel...het lijkt me leuk dit een jaar lang vol te houden.

 Overzicht voorin onze winkel

D.E. Serviesje, oude griffeldoosjes, bankstel, rotan stoelen

Vitrine kasten, buffetkast, loveseat vooraan is inmiddels alweer verkocht

Oude schoolklok, opknap koekkoeksklok, Studio Fris servies, retro lamp en fauteuil

Mooie mahonie Franse boeren tafel, klassieke meubeltjes

Nog meer klokken...Woods serviesgoed, secretaire

Heel veel orchideeën...sieraden, oude blikken, schattige ballarina's

Kettingen, lijsten, kist en gebakssetje...

En nog veel meer...maar dan moet je maar eens langs komen!!! :o)

Heb je zin om te komen snuffelen?
We zijn elke donderdag, vrijdag en zaterdag geopend van 13.30 tot 17.00 uur.
Banterkade 1 te Bant. Direct aan de A6 tussen Emmeloord en Lemmer.
Gezellig!

Tot kijk! Dinaz ♥

8 opmerkingen:

  1. oh dat blik heeft mijn hartje al direct gestolen ^^ Leuke spulletjes. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kist is fantastisch! Poehee dan moet ik wel een paar kilometertjes rijden. Ik zal het adres iig opschrijven want het is wel heeeeel erg leuk om jou eens te ontmoeten (en die kist!) maar dan moet je er wel zijn natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn broertje woont in Marknesse. Ik kom er dus wel eens in de buurt. Als we die kant weer eens opgaan zal ik er zeker aan denken. Het ziet er prachtig uit.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil zo graag eens langs komen, heb zelf geen auto dus dat moet eens in combinatie met een uitstapje, maar ik kom langs, dat staat vast!!!
    Je hebt mooie spullen in de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt me nu helemaal om.. ik kom zeker langs. Kan ik jou ook ontmoeten..ik meld mij eerst wel;) Gezien de reactie hierboven kunnen we wel met elkaar meerijden ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, een beetje ver weg voor mij. Jammer anders zou ik zeker even komen snuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk paradijsje om rond te neuzen meis!
    Helaas voor mij ook iets te ver. Maar wie weet .... als we ooit in de buurt zijn!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh, ik woon om de hoek en hoor inderdaad positieve verhalen. Tijd om eens te komen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen