dinsdag 18 september 2012

Snelle opknapper...

Voor Melanie knapte ik snel een bureautje op:
helaas geen 'voor-foto'...

Het donkere blad werd mooi blauw.
En ook de laden kregen een nieuw kleurtje!
Ook d'r kapstokje werd bijpassend blauw!
(al die lichte vlekken zijn van d'r discobol in de zon...)
 
 
Dit weekend veranderde ik in onze winkel de etalage ook maar weer eens:
Een herfst-raam
 
en een 'kunst' raam...
slechte foto...ik weet het...sorry! :o)
 
Donderdag m'n ideetje wat ik had van m'n atlas-kraanvogeltjes!

Groetjes Dinaz ♥
 

 

7 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooi bureautje is het geworden. En die hoes voor je theepot vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal erg mooi en gezellig uit, Dina! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx, de rest van het kamertje is nog een puinhoop...hihi

      Verwijderen
  3. Ziet er super leuk uit, de discobolglimmertjes maken het helemaal leuk.
    De lijsten in de etalage zijn super. Staat altijd zo gezellig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kleurtjes en leuke greepjes. ik vind je etalage er geweldig uitzien, grappig, die scheve lijstjes!
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er allemaal super leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen