maandag 27 augustus 2012

Van alles wat...

Ik doe op het moment niet zoveel...maar toch nog wel iets :o)
Ik haakte weer een stukje aan m'n bloemkussen:
Beetje bij beetje wordt ie steeds ietsje groter.

Verder haakte ik een nog een aantal blokjes voor m'n vlinder-project.
En repareerde ik de Giraf voor neefje Lennard.
Het muziekdoosje werkte niet meer dus moest de Giraf geopereerd worden...
nu staat ie weer in de box!
Voor Melanie d'r verjaardag kocht ik CupcakeThee bij de Xenos...
Ze vindt ze heerlijk!!!
HoningBanaan, ChocoladeMint, AardbeienSlagroom en VanilleKersen smaak!

Natuurlijk maakte ik voor op tafel weer zo'n leuke etagere voor de snoepjes:
Lekker Kitsch...

Tot slot mijn tandarts-update:
Vanmorgen wéér naar de tandarts geweest...hij heeft de noodvulling eruit gehaald en weer de kanalen schoon geprutst en gespoeld met een chloormengsel...brrrr.
M'n antibiotica-kuur moet vandaag gaan aanslaan...we wachten maar af.

Sinds gisteren kan ik zo meewerken aan de hamster-reclame-spots van de AH.
M'n wang staat helemaal rond...zal een foto besparen...:o)
Met flink wat pijnstillers (ik hou er helemaal niet van...maar ja nood breekt wet) gaat het een beetje

De laatste week vakantie...
We zouden nog een dagje Beekse Bergen doen...maar die zetten we maar even in de wacht.

Groetjes Hamster-Dinaz ♥


4 opmerkingen:

  1. Hoi Dinaz,
    Wat wordt je bloemenkussen mooi zeg, en wat een leuke etagere van allerlei oud servies-goed....zelf gemaakt?
    Bedankt voor je berichtje, lief ook dat je naar mijn moeder vraagt.
    En ja, ze is zo nu en dan weer een beetje aan het haken, tissuebox hoesjes.
    Vandaar dat ik er ook alweer enkele gemaakt hebt, ze bracht mij op het idee.
    Ik wens je het beste met je kies, hopelijk gaat het snel over, groetjes Roos x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat ben je toch een topper met haaknaald en draad! Heeft de tandarts wel ibuprofen voorgeschreven? Ik kreeg bij dit soort grappen altijd extra zware van 'm mee... Want niets zo vervelend als een hamster met kiespijn! Sterkte en ik hoop dat het snel over gaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee wat wordt dat kussen prachtig! Goede afleiding bij pijn, lijkt me. Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk die toren met allemaal lekkers erop zo. Dat idee bewaar ik voor de verjaardags feestje van mijn dochter.

    BeantwoordenVerwijderen