zondag 1 juli 2012

Gehaakte Kraam-cadeautjes

Zoals beloofd hier de foto's van de overige kraam cadeautjes die ik voor m'n kleine neefje maakte:

Ik haakte drie baby hangertjes...naar het patroon van Clair.
Erg leuk om te doen!!!

Ik haakte een babybal...met rammelballetje erin.
Het patroon heb ik uit m'n notitieboekje...
ik weet niet meer waar ik het patroon gevonden heb, zou best wel eens van drops kunnen zijn!

Om in haak-stijl te blijven haakte ik een randje om dit tandendoosje...:o)
En natuurlijk haakte ik een babydeken...ik vindt het erg mooi geworden!
Ook papa en mama waren er heel blij mee..:o)

Tot slot haakte ik ook nog een hele leuke knuffel...maar heb hier nog geen foto's van.
Zal ik deze aankomende week nog wel even doen.

Fijne week!!! En voor sommigen al een fijne vakantie!!!

Nog drie weken dan hebben wij (of eigenlijk Melanie) ook vakantie.
We hebben geen plannen...de zaak is gewoon open dus kunnen niet lang of ver weg.

X Dinaz ♥


1 opmerking:

  1. Wat een prachtige deken heb je gemaakt. Leuk alles in dezelfde kleurtjes en stijl zo, die hangertjes enzo.
    Ik maak die hangertjes ook wel eens, maar vind het altijd zo'n gepriegel...

    BeantwoordenVerwijderen