zaterdag 5 november 2011

Maaksels, bruiloft, sinterklaas...

Tjonge jonge...wat vliegt de tijd! Vorig weekend maakte ik dit poesje voor mijn dochter.
Uit het boekje Mini poesjes en hondjes haken.


Ook deze theepot kreeg een lekker warm jasje!
 
 
Volgende week hebben we een bruiloft.
Voor het kersverse bruidspaar maak ik een gelukshanger (Senbazuru).
Deze maak ik van kleine gevouwen kraanvogeltjes. Officieel moet hij uit 1000 kraanvogels bestaan, of ik dat nog redt weet ik niet. We zullen zien. Ik zal proberen een foto te maken als hij klaar is!

 
 


Verder hebben wij alweer lootjes getrokken voor Sinterklaas. Ik ben druk aan het bedenken wat ik dit jaar weer eens zal maken...
Vorig jaar maakte ik voor mijn dochter deze PetShop Mobile.
  
 
Het jaar daarvoor maakt ik deze schilderijen voor mijn man.
Zijn helden...Jimi Hendrix, Jim Morrison én onze dochter!


Maar wat maak ik dit jaar? Ik heb het zo druk, dat ik eigenlijk veel te weinig tijd over heb om leuke dingen te maken! Ik zie zoveel leuke ideeën bij jullie...

Tot slot:
Het is fijn om jullie berichtjes te lezen! BEDANKT!!!

Tot de volgende blog!
X Dinaz  ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten